Jak Schudnąć

A więc, jak schudnąć? Prawdopodobnie jakiś czas temu doszłaś do tego momentu w życiu, w którym patrząc na swoje odbicie w lustrze stwierdzasz, że musisz znaleźć odpowiedź na pytanie – jak schudnąć? Nie jesteś sama, w dzisiejszych czasach ten problem staje się powszechny – spotyka to już większość kobiet.

jak schudnąćTo nie jest twoja wina! Jedzenie jest tak naszpikowane chemikaliami, że tak naprawdę nie wiesz co jesz – i dotyczy to większości ludzi. Na przykład jesteś w sklepie i mijasz półkę z pieczywem – wybierasz sobie chleb razowy. I myślisz, że ten wybór doprowadzi Cię do lepszej sylwetki. Nie czytasz jego składu.. razowiec to przecież razowiec, każdy wie, że jest zdrowy… Nie wiesz, że w składzie tego chleba jest karmel (czyli podgrzany do bardzo wysokich temperatur cukier), albo syrop glukozowo-fruktozowy (z chemicznego punktu widzenia to samo co cukier).

Kupujesz ten chleb razowy, jesz z nim kanapeczki… i nic się nie dzieje. I dziwisz się, że twoje działania które podejmujesz by schudnąć, nie przynoszą widocznych rezultatów. Przecież zdrowo się odżywiasz! Skoro to nie działa, to w końcu, tak naprawdę – jak schudnąć?!!

Przeczytaj poniższą krótką listę i odpowiedz, czy dany posiłek jest dietetyczny, czy tuczący:

  • kotlet schabowy z ziemniakami – DIETA I ODCHUDZANIE czy OBŻARSTWO I TŁUSZCZ?
  • porcja owoców (np. bananów, arbuza lub winogron) jako drugie śniadanie – DIETA I ODCHUDZANIE czy OBŻARSTWO I TŁUSZCZ?
  • ryba w panierce z sałatką z małą ilością sosu (na majonezie) – DIETA I ODCHUDZANIE czy OBŻARSTWO I TŁUSZCZ?
  • sok pomarańczowy bez cukru z kartonu – DIETA I ODCHUDZANIE czy OBŻARSTWO I TŁUSZCZ?
  • warzywa smażone na patelnię (z brokułem, marchewką i kukurydzą) – DIETA I ODCHUDZANIE czy OBŻARSTWO I TŁUSZCZ?

jak schudnacWiększość dziewczyn wychowana na lekturze diet rodem z kolorowych magazynów uzna, że tylko pierwszy posiłek doprowadzi do tycia, a pozostałe są doskonałym składnikiem diety odchudzającej. Chcesz znać prawdziwe odpowiedzi?

Każdy z tych posiłków jest tuczący. Mniej lub bardziej, ale każdy z nich spowoduje reakcję tycia w organizmie. Jesteś na etapie w którym chcesz intensywnie stracić na wadze? Chodzi mi o takie schudnięcie, żeby koleżanki które nie widziały Cię kilka tygodni nie mogły wyjść z podziwu? To odstaw każdą z tych rzeczy. Kiedy już osiągniesz swoją idealną wagę, to możesz zjeść każdy z tych posiłków, łącznie z kotletem z ziemniakami -pamiętając, by było to od czasu do czasu.

Niestety, na rynku spożywczym wiele jest produktów które sprzedawane są w opakowaniu „dietetycznych”, a ze zdrową dietą nie mają nic wspólnego.

healthy_breakfast_192400

Jeśli już jesteśmy przy chlebie, na rynku piekarskim możemy znaleźć kilkadziesiąt jego rodzajów, ale większość z nich jest mniej lub bardziej niezdrowa i tucząca. Zdradzę Ci więc mały sekret – jeśli chcesz zjeść zdrowy chleb, znajdź taki, który ma w składzie cztery składniki: mąka żytnia razowa, zakwas, sól i woda. Jest to najbardziej naturalny chleb, taki chleb możesz jeść bez obaw. Przekonasz się jednak, jak trudno go znaleźć.. ile sklepów będziesz musiała obejść..

Jest tak dlatego, że producentów żywności nie interesuje Twoje zdrowie i to, żebyś była szczupła, a zysk. A pakując w żywność tony chemii, łatwo powiększają zysk. Taka żywność jest tańsza w produkcji i zazwyczaj ma dłuższe daty przydatności do spożycia (choć na przykład z chlebem jest na odwrót).

Jak schudnąć – prawdziwy sekret

Dlatego jeśli zadajesz sobie teraz to pytanie jak schudnac, to musisz zrozumieć, że najważniejsza jest wiedza, co tuczy, a co nie. Jeśli tej wiedzy nie masz, to ulegniesz marketingowym sloganom, które odchudzanie sprowadzają do jedzenia sprzedawanych po niebotycznych cenach chemicznych cudów, które nie tylko nie zmniejszają wagi, ale wręcz powodują tycie.

Jeśli chcesz:

  • uzyskać taką wiedzę
  • móc łatwo sobie określić odchudzający jadłospis na tydzień naprzód
  • chudnąć bez uczucia głosu

Zapoznaj się z programem Schudnij Bez Głodu.